fredag den 19. december 2014

Håber Mansour får to ekstra år i Danmark

Statsadvokaten i København har anket dommen på fire års fængsel, som retten på Frederiksberg dømte Sam Mansour til tidligere på måneden.

Når jeg håber den terrordømte, Sam Mansour, får to år ekstra til i Danmark, skal det ses i det sammenhæng, at mandens fængselstraf forøges med de omtalte to år, så den samlet straf bliver på seks års fængsel. Når det så er sagt, håber jeg også han efterfølgende bliver udvist af det land, som han har levet på nas af, siden han ankom til Danmark midt i 80'erne.

Efter min bedste overbevisning, har Sam Mansour udført landsskadelig virksomhed. Og andre indvandrere, der også har fået dansk statsborgerskab, med hang til at udføre terrorvirksomhed i Danmark, har på ingen måde fortjent deres danske statsborgerskab - tværtimod!

I går så jeg et billede af en bil i Aarhus, som havde et af de kendte sorte flag i bilens bagrude, flaget som ISIS fører sig frem med i Mellemøsten. Danmark er i direkte krig mod ISIS, idet vi har F-16 jagerfly i kamp mod vore fjender. Dermed er tilhængere af ISIS fjender af Danmark, og skal behandles som sådan.

Jeg vil godt understrege, at mit syn på ovenstående, ikke har det mindste at gøre med de muslimer, som er integreret i det danske samfund, og fungerer på lige fod med de øvrige danskere. Disse mennesker er og bliver en accepteret del i Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar