fredag den 20. marts 2015

Fornyelse af kørekort

Som jeg tidligere har skrevet, har jeg søgt om fornyelse af mit kørekort, da jeg blev 70 år - og det blev jeg for et halvt år siden! 

Jeg har endnu ikke modtaget mit nye kørekort, men jeg har dog hørt fra den politimyndighed, der træffer bestemmelsen. Hele sagen har været en tur omkring Embedslægen, hvor der er taget stilling til mit syn (+1), hørelse (har en meget lille hørenedsættelse), samt min diabetes (som jeg har haft i over 20 år - og har aldrig haft et insulinchok, eller nogen bemærkninger fra egen læge!).

Embedslægen anbefalede, på grund af det beskrevne i min helbredstilstand, at fornyelsen kun skal gælde i 3 år - og hvis jeg ikke havde indvendinger (jeg kan jo ikke gøre en skid), så ville sagen blive som Embedslægen anbefalede. Afgørelsen er, ifølge skrivelsen, nu truffet den 16. marts (da jeg ikke har gjort indvendinger) - så skulle jeg endelig få mit kørekort. I dag, den 20. marts, har jeg stadig ikke modtaget det.

Hvis et privat firma arbejde lige så "hurtigt" som de offentlige kontorer gør, så var firmaet gået ned for længe siden.

Dette her er slendrian ud over alle grænser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar