mandag den 27. april 2015

Anden tolkning?

Regentparret på Bornholm
Mit billede af regentparrets sidste officielle besøg på Bornholm, har jeg altid tolket som, at Dronningen er meget glad for sin Prinsgemal, hvilket jeg da stadig gør - set ud fra billedet.

Men efter jeg har set TV 2 NEWS' presselogen i weekenden - og navnlig Ekstra Bladets udlægning af Prins Henriks sygdom, i forbindelse med Dronningens 75 års fødselsdag, kan mit billede måske godt tolkes på en lidt anden måde?

"Tror du, jag gåt bli' Kong' på Bornholm Daisy?" spørger Prins Henrik og spejder ind mod kajen i Rønne. "Så så, mon ami", svarer Dronningen, og lægger sin hånd blidt på prinsens hånd, "vi to var jo blevet enige om, at det der kongesnak er et overstået kapitel, ikk?"

Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar