lørdag den 18. april 2015

Tejn havn gør sig klar

Formiddagsstemning i Tejn havn
I formiddags var jeg lige en tur i Dagli' Brugsen nede ved havnen i Tejn  - lige inden jeg tog af sted på en træningstur øen rundt.

Cyklen ventede, så jeg havde lidt småtravlt - men jeg fik da tage et par billeder, inden jeg kørte hjem.

Enkelte både er allerede i vandet



Mange både

I den kommende uge går det løs. Årets Trolling Master Bornholm skydes i gang på onsdag den 22. april.

På vejene kan jeg se biler med deres Trollingbåde på slæb - og som sidste år, bliver havnen igen fuld af både og glade mennesker.

Jeg vil ønske, at der kunne gøres noget mere permanent for Tejn havn, for det er sgu synd, at havnen kun blomstrer op de fire dage om året!

Det store fællestelt er allerede sat op, og det varer ikke længe, før boderne og TV 2 Bornholm gør deres indtog på havnen
Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar