lørdag den 23. maj 2015

Artikel om kolesterolmedicin

Erik Krog, i et bornholmsk løb
Var lige i Brugsen for at købe Ekstra Bladet, idet jeg vidste, at bladet havde et større tillæg om danskernes misbrug af kolesterolsænkende medicin - og jeg var "nævnt" i bladet.


Det største billede

Nu troede jeg, at jeg skulle lede efter en lille notits, hvor mit navn stod nævnt, men jeg skulle ikke "lede" ret længe, før jeg løb ind i det største billede i Ekstra Bladet's lørdagsudgave.


Simvastatin - nej tak

Og selv om man ikke skal tro på alt hvad bladene skriver, så kan jeg ikke sætte noget spørgsmålstegn på det, som journalisten, Peter Korsgaard, skriver - for jeg har ikke taget kolesterolmedicin i flere år nu!

Et par af mine venner og bekendte tager simvastatin - for, som lægen fortæller, "bare for en sikkerheds skyld!" Og det er lige netop for min sikkerheds skyld, at jeg siger nej tak til medicinen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar