torsdag den 28. maj 2015

Folketingsvalg og Folkemøde

Pia Olsen Dyhr (SF) kommer nok igen på Folkemødet
Allerede nu er jeg rigtig godt træt af Folketingsvalget, selv om det officielt kun lige er startet - for reelt set, har valgkampen været igang i flere måneder nu, hvor Statsministeren har ført an med valgkamp for skatteborgernes midler. Nå, det er der også andre - i den stilling, der har prøvet før!

Vi har to statsministerkandidater, hvor den ene er mere utroværdig end den anden, det er næsten som at vælge mellem pest eller kolera. Allerede nu fyger det hen over "disken" med mudderkastninger, og valget skal nok vise sig fra den værste side i den henseende.

- og Martin Lidegaard (R) kommer sikkert også








Det ville være pragtfuldt, hvis begge fløje kunne holde sig til det politiske i valgkampen, men det er nok for meget at forlange.


Folkemødet

Jeg glæder mig til Folkemødet, som i år et lige midi i orkanens øje, - når vi taler valgkamp. Dog kan jeg godt undvære "de specielt indbudte" - I ved selv hvem og hvad jeg mener! For jeg frygter, at Folkemødet hermed mister sin "uskyld" - ja, faren kan vise sig at være så stor, at denne form for et Folkemøde kan blive det sidste? Nu håber jeg, at de ansvarlige har styr på situationen, så vi igen, til næste år, kan byde de mange gæster velkommen i Allinge.

Jeg er ret sikker på, at vi i år kommer et godt stykke over de 100.000 gæster fra den 11. - 14. juni i Allinge, hvor vi bliver vidner til et helt andet Folkemøde, da der bliver gjort alt for at kapre stemmer til Folketingsvalget den 18. juni.

Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar