tirsdag den 9. juni 2015

Folketingsvalg og havearbejde

Politikerne ævler løs for tiden - mest for deres egen skyld
Flere af mine læsere har nok bemærket, at jeg næsten ikke kommenterer - eller bare skriver lidt om folketingsvalget. Helt ærligt, så har det valg efterhånden taget sådan en drejning, at det kun drejer sig om at svine hinanden til og komme med grove beskyldninger, stærkt krydret med en masse løgn.

Men hvis man skulle tro på alt det, der bliver lovet, så kan vi forvente en masse skattelettelser! Naturligvis vil det så gå ud over dem som det plejer, så på den front er der ikke ret meget nyt.

Her den enkelte blomst -









Nu er jeg jo også 70 år, så jeg tror ikke på hvad-som-helst, og slet ikke på en politiker, og når jeg samtidig tænker tilbage på alle de løfter, der blevet givet ved det sidste valg, så er der slet ingen chance for, at jeg tror på bare en lille smule af det ævl, der bliver sagt i kampens hede!

- og her den dobbelte


En klematis

Det er også derfor jeg ikke gider beskæftige mig med det folketingsvalg (ret meget), så i går stod den på havearbejde, hvilket jeg kan få timer til at gå med. Min kone, Birthe, skulle så lige blære sig med vor klematis, der står op ad vort brændeskur - og søreme om ikke planten kunne vise blomster af både enkelte og dobbelte af slagsen - fra den selv samme plante. Måske er det normalt, men for mig ser det lidt mystisk ud?

Foto: Erik Krog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar